maandag 1 juli 2024

Roeg

 


Kennelijk hoor ik ondanks mijn leeftijd nog steeds bij de ruige jongens. Ooit was ik punker. Ooit werd ik aangezien voor een biker. Ooit deed ik weleens dingen die misschien niet helemaal in de haak waren. Those were the days! Zojuist nam ik twee Ibuprofennetjes tegen de pien ien de botten.

Ongeveer een decennium geleden trad ik op met poëzie op de Zwarte Cross. Ik haalde daar meer bevrediging uit dan uit een optreden op Lowlands, datzelfde jaar. Nu mag ik terugkomen en wel op zondag 21 juli. Samen met twee jonge honden die nog wel echt ruig zijn mag ik voorlezen uit mijn Groningse repertoire. Uiteraard in het Nederlands, want in de Achterhoek houden ze niet van dialect.

 Zie onderstaande link:

https://www.zwartecross.nl/programma/voordracht-hormone-voos-wilbrink

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaas

  Het zojuist geïnstalleerde kabinet heeft een aantal nieuwe plannen gepresenteerd waar de burger zich de vingers bij zal aflikken. Zo wil m...